Kaler.pl zapewnia swoim klientom darmową pomoc techniczną. Nasi doradcy są do Twojej dyspozycji, jeśli chcesz:
- skonfigurować zakupiony u nas sprzęt i potrzebujesz wskazówek,
- uzyskać wsparcie przy uruchomieniu nabytego na kaler.pl sprzętu,
- rozwiązać ewentualne problemy techniczne związane z jego uruchomieniem lub funkcjonowaniem.
Dla Twojej wygody wprowadziliśmy prosty system rezerwacji – umów się na rozmowę z doradcą o wybranej przez siebie porze. Porad udzielamy w dni robocze od 12:00 do 15:45.
Aby zarezerwować rozmowę:
- kliknij dogodny dzień rozmowy i sprawdź dostępność doradców kaler.pl,
- wybierz najlepszą godzinę na rozmowę,
- podaj nr zamówienia w sklepie kaler.pl lub nr faktury (nie proformy) lub nr paragonu fiskalnego, datę wystawienia oraz numer kasjera.
Zgłoszenia z fikcyjnymi danymi lub niepełnymi danymi lub brakiem danych potwierdzającej zakup nie będą procedowane.
- podaj imię i nazwisko, adres e-mail oraz nr telefonu,
- opisz swój problem, abyśmy mogli przygotować się do rozmowy.
Konsultacja potrwa max. ok. 30 min. Zapraszamy!
[dopbsp id=”1″ lang=”pl”]