Kaler.pl zapewnia swoim klientom darmową pomoc techniczną. Nasi doradcy są do Twojej dyspozycji, jeśli chcesz:

  • skonfigurować zakupiony u nas sprzęt i potrzebujesz wskazówek,
  • uzyskać wsparcie przy uruchomieniu nabytego na kaler.pl sprzętu,
  • rozwiązać ewentualne problemy techniczne związane z jego uruchomieniem lub funkcjonowaniem.

Dla Twojej wygody wprowadziliśmy prosty system rezerwacji – umów się na rozmowę z doradcą o wybranej przez siebie porze. Porad udzielamy w dni robocze od 12:00 do 15:45.

Aby zarezerwować rozmowę:

  1. kliknij dogodny dzień rozmowy i sprawdź dostępność doradców kaler.pl,
  2. wybierz najlepszą godzinę na rozmowę,
  3. podaj nr zamówienia w sklepie kaler.pl lub nr faktury (nie proformy) lub nr paragonu fiskalnegodatę wystawienia oraz numer kasjera.

    Zgłoszenia z fikcyjnymi danymi lub niepełnymi danymi lub brakiem danych potwierdzającej zakup nie będą procedowane.

  4. podaj imię i nazwisko, adres e-mail oraz nr telefonu,
  5. opisz swój problem, abyśmy mogli przygotować się do rozmowy.

Konsultacja potrwa max. ok. 30 min. Zapraszamy!

[dopbsp id=”1″ lang=”pl”]


Translate »