Aplikacja mobilna

W każdej placówce zdarza się, że trzeba opuścić miejsce pełnienia dyżuru. Chociażby, aby wypełnić inny obowiązek niż ciągłe monitorowanie stanu pacjenta. Teraz do każdego systemu wyposażonego w odbiornik stacjonarny można dołożyć bramę internetową dla nadajników SOS. Wtedy sygnał o wezwaniu pomocy trafi również na ekran smartfona, który mamy zawsze przy sobie. Oprócz wyświetlenia komunikatu, powiadomienie jest również w formie dźwiękowej i wibracji.

T1

GEN-HC-PG-T1

System Teleopieki Kaler T1

System skierowany jest do osób, które opiekują się samotnie mieszkającymi starszymi osobami. Mimo najszczerszych chęci nie jesteśmy w stanie być zawsze z nimi, 24 godziny na dobę. Również dla osób, które nie wstają z łóżka lub jeżdżą na wózku inwalidzkim. W przypadku potrzeby wezwania pomocy wystarczy nacisnąć niewielki przycisk, aby powiadomienie natychmiast wyświetliło się na smartfonie opiekuna.

GEN-HC-CA-T2

Podstawowy System Teleopieki Kaler T2

Nadajnik ten typowo jest montowany w toaletach. Odpowiednia wysokość montażu pozwala na wezwanie pomocy przez jego naciśnięcie lub pociągnięcie sznura, którego uchwyt powinien znaleźć się na odpowiedniej wysokości. Charakterystyczny czerwony kolor i czytelny piktogram powodują, że ludzie korzystają z tego nadajnika intuicyjnie. W jednej obudowie umieszczono również przycisk anulowania wywołania.

T2
T3

GEN-HC-PG-T3

Rozszerzony System Teleopieki Kaler T3

System skierowany jest do osób, które opiekują się samotnie mieszkającymi starszymi osobami. Mimo najszczerszych chęci nie jesteśmy w stanie być zawsze z nimi, 24 godziny na dobę. Również dla osób, które nie wstają z łóżka lub jeżdżą na wózku inwalidzkim. W przypadku potrzeby wezwania pomocy wystarczy nacisnąć niewielki przycisk, aby powiadomienie natychmiast wyświetliło się na smartfonie opiekuna.

GEN-HC-CA-T4

Rozszerzony System Teleopieki Kaler T4

System skierowany jest do osób, które opiekują się samotnie mieszkającymi starszymi osobami. Mimo najszczerszych chęci nie jesteśmy w stanie być zawsze z nimi, 24 godziny na dobę. Również dla osób, które nie wstają z łóżka lub jeżdżą na wózku inwalidzkim. W przypadku potrzeby wezwania pomocy wystarczy nacisnąć niewielki przycisk, aby powiadomienie natychmiast wyświetliło się na smartfonie opiekuna.

T4
T5-WC

GEN-HC-WC1

System przywoławczy – zestaw do WC dla osób niepełnosprawnych + ALARM na Smartfona

Bezprzewodowy system przywoławczy Kaler znajduje zastosowanie w każdej toalecie. Przycisk pociągany montujemy w pobliżu muszli toaletowej, tak aby znajdował się w łatwo dostępnym miejscu dla osoby korzystających z WC lub leżącej na posadzce (np. w przypadku utraty równowagi ). Osoba, która potrzebuje pomocy pociąga za sznurek przycisku pociąganego, a znajdujący się nad drzwiami sygnalizator optyczno-akustyczny informuje o konieczności udzielenia pomocy.

Aktualności

Nowości

Zarządzanie Majątkiem i Budynkami

Bezprzewodowy system przywoławczy oparty na technologii LoRa może odgrywać kluczową rolę w efektywnym zarządzaniu majątkiem i budynkami, poprawiając komunikację, bezpieczeństwo i ogólną efektywność operacyjną.

Zobacz więcej
Nowości

Usługi Transportu Publicznego

System przywoławczy oparty na technologii LoRa może być wyjątkowo przydatny w usługach transportu publicznego, pomagając zwiększyć efektywność, bezpieczeństwo i komfort podróżowania.

Zobacz więcej
Nowości

Parki i Obiekty Rekreacyjne

W parkach i obiektach rekreacyjnych, taki system może odgrywać kluczową rolę w poprawie bezpieczeństwa, efektywności operacyjnej i ogólnej satysfakcji użytkowników.

Zobacz więcej

Referencje

Translate »