Aplikacja mobilna
W każdej placówce zdarza się, że trzeba opuścić miejsce pełnienia dyżuru. Chociażby, aby wypełnić inny obowiązek niż ciągłe monitorowanie stanu pacjenta. Teraz do każdego systemu wyposażonego w odbiornik stacjonarny można dołożyć bramę internetową dla nadajników SOS. Wtedy sygnał o wezwaniu pomocy trafi również na ekran smartfona, który mamy zawsze przy sobie. Oprócz wyświetlenia komunikatu, powiadomienie jest również w formie dźwiękowej i wibracji.
GEN-HC-PG-T1
System Teleopieki Kaler T1
System skierowany jest do osób, które opiekują się samotnie mieszkającymi starszymi osobami. Mimo najszczerszych chęci nie jesteśmy w stanie być zawsze z nimi, 24 godziny na dobę. Również dla osób, które nie wstają z łóżka lub jeżdżą na wózku inwalidzkim. W przypadku potrzeby wezwania pomocy wystarczy nacisnąć niewielki przycisk, aby powiadomienie natychmiast wyświetliło się na smartfonie opiekuna.
GEN-HC-CA-T2
Podstawowy System Teleopieki Kaler T2
Nadajnik ten typowo jest montowany w toaletach. Odpowiednia wysokość montażu pozwala na wezwanie pomocy przez jego naciśnięcie lub pociągnięcie sznura, którego uchwyt powinien znaleźć się na odpowiedniej wysokości. Charakterystyczny czerwony kolor i czytelny piktogram powodują, że ludzie korzystają z tego nadajnika intuicyjnie. W jednej obudowie umieszczono również przycisk anulowania wywołania.
GEN-HC-PG-T3
Rozszerzony System Teleopieki Kaler T3
System skierowany jest do osób, które opiekują się samotnie mieszkającymi starszymi osobami. Mimo najszczerszych chęci nie jesteśmy w stanie być zawsze z nimi, 24 godziny na dobę. Również dla osób, które nie wstają z łóżka lub jeżdżą na wózku inwalidzkim. W przypadku potrzeby wezwania pomocy wystarczy nacisnąć niewielki przycisk, aby powiadomienie natychmiast wyświetliło się na smartfonie opiekuna.
GEN-HC-CA-T4
Rozszerzony System Teleopieki Kaler T4
System skierowany jest do osób, które opiekują się samotnie mieszkającymi starszymi osobami. Mimo najszczerszych chęci nie jesteśmy w stanie być zawsze z nimi, 24 godziny na dobę. Również dla osób, które nie wstają z łóżka lub jeżdżą na wózku inwalidzkim. W przypadku potrzeby wezwania pomocy wystarczy nacisnąć niewielki przycisk, aby powiadomienie natychmiast wyświetliło się na smartfonie opiekuna.
GEN-HC-WC1
System przywoławczy – zestaw do WC dla osób niepełnosprawnych + ALARM na Smartfona
Bezprzewodowy system przywoławczy Kaler znajduje zastosowanie w każdej toalecie. Przycisk pociągany montujemy w pobliżu muszli toaletowej, tak aby znajdował się w łatwo dostępnym miejscu dla osoby korzystających z WC lub leżącej na posadzce (np. w przypadku utraty równowagi ). Osoba, która potrzebuje pomocy pociąga za sznurek przycisku pociąganego, a znajdujący się nad drzwiami sygnalizator optyczno-akustyczny informuje o konieczności udzielenia pomocy.
Aktualności
Zarządzanie Majątkiem i Budynkami
Bezprzewodowy system przywoławczy oparty na technologii LoRa może odgrywać kluczową rolę w efektywnym zarządzaniu majątkiem i budynkami, poprawiając komunikację, bezpieczeństwo i ogólną efektywność operacyjną.
Usługi Transportu Publicznego
System przywoławczy oparty na technologii LoRa może być wyjątkowo przydatny w usługach transportu publicznego, pomagając zwiększyć efektywność, bezpieczeństwo i komfort podróżowania.
Parki i Obiekty Rekreacyjne
W parkach i obiektach rekreacyjnych, taki system może odgrywać kluczową rolę w poprawie bezpieczeństwa, efektywności operacyjnej i ogólnej satysfakcji użytkowników.
Referencje
Sp. z o.o.